Общи условия за ползване

ОБЩИ УСЛОВИЯ

  1. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ 

Описаните по-долу правила и условия (наричани за краткост „Общи/-те условия“) уреждат използването на този уебсайт, като регламентират отношенията между доставчика на услуги „9 а“ ООД и лицата, ползващи онлайн – магазина, достъпен на уебсайт: www.climbshop.bg(наричан по-нататък „Сайта“) за покупко-продажба на стоки, предлагани в онлайн – магазина.

Във връзка с горното, прочетете внимателно настоящите Общи условия, преди да заявите и извършите покупка на стока от онлайн – магазина.

Общите условия могат да бъдат периодично актуализирани или променяни – ето защо преди всяка покупка прочитайте внимателно актуалната им редакция.

  1. Страни по Общите условия

1) „9 а“ ООД – търговско дружество, надлежно регистрирано според изискванията на българското законодателство, със седалище  на управление: гр. София,  ЕИК:BG201483618, наричано по-нататък „9 а“ ООД , „Дружеството“ или „Ние“

и

2) Всяко пълнолетно (навършило 18 г.) и дееспособно физическо лице, както и всяко непълнолетно лице (на възраст между 14 и 18 г.), предварително получило съгласие от свой родител или друг законен представител, което се е съгласило с тези Общи условия и ползва Сайта за покупка на стоки, наричано по-нататък „Потребител“, „Потребителят“ или „Вие“.

Малолетни физически лица (ненавършили 14 /четиринадесет/ години), непълнолетни физически лица (на възраст между 14 /четиринадесет/ и 18 /осемнадесет/ години) без получено предварително съгласие от свой родител или друг законен представител, както и пълнолетни физически лица, навършили 18 (осемнадесет) години, но без необходимата степен на дееспособност, нямат право да използват онлайн – магазина за сключване на договори за покупка на стоки.

С регистрирането си в Сайта Потребителят декларира, че е пълнолетен (навършил 18 години) и че притежава съответната степен на дееспособност, за да сключва сделки, респективно – че е непълнолетен и е получил предварително съгласие от страна на свой родител или друг законен представител да сключи съответната сделка.

  1. Приемане/неприемане на Общите условия

1) Отбелязването на отметка пред „Запознах се с Общите условия и ги приемам“ при завършване на поръчката се счита за потвърждение, че Вие сте прочели и разбрали настоящите Общи условия за ползване на Сайта и онлайн – магазина, и че сте съгласни да бъдете обвързани с тях. От момента на отметката възниква възможността Вие да извършвате валидни заявки за закупуване на стоки, предлагани чрез онлайн-магазина.

Моля да имате предвид, че Вашето съгласие с настоящите Oбщи условия не може да бъде оттеглено с обратна сила, докато е в сила сключен договор за покупка на стоки от онлайн – магазина или докато не са изплатени всички дължими суми към „9 а“ ООД 

2) В случай, че не сте съгласни с Общите условия, моля не използвайте Сайта за извършване на покупки на стоки от онлайн-мгазина.

  1. Идентифициране на Потребителя

Във връзка с възпроизвеждане на изявлението на Потребителя за съгласие с настоящите Общи условия, както и във връзка с извършване от Потребителя на поръчки от онлайн – магазина, е необходимо идентифицирането на съответния Потребител. Посоченото идентифициране се осъществява чрез: съхранение в лог – файлове на сървъра на http://www.shopiko.bg на IP-адреса на Потребителя, на негови лични данни, предоставени при регистрация и завършване на направена поръчка, както и всяка друга предоставена от Потребителя информация.

  1. Политика на поверителност

1) Събираната информация за Потребителя, представляваща лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни, се използва само за изпълнение на съответния сключен договор за покупко-продажба на стока от онлайн-магазина и за маркетингови цели. Посочената в предходното изречение информация не се предоставя на трети лица, с изключение на случаите, когато тази информация е изискана по надлежния законов ред от държавен орган или компетентна институция.

С приемане на настоящите Общи условия Потребителят дава безусловно и безсрочно своето съгласие, до евентуалната му писмена отмяна (с надлежно писмено изявление до адреса за контакт на Дружеството, посочен в чл. III., т. 4 по-долу), предоставените от него лични данни да бъдат използвани от „9 а” ООД или упълномощени от Дружеството лица (включително, но не само – куриерски фирми) за целите на изпълнението на сключените договори за покупка на стоки от онлайн-магазина и за доставка на стоките, както и за други незабранени от действащото законодателство цели.

2) „9 а “ ООД не разпространява непоискани търговски съобщения по смисъла на Закона за електронна търговия.

  1. Авторски права

1) Дружеството и/или негови партньори и доставчици са собственици на цялото съдържание на Сайта, в това число и на търговското име „9 а “ ООД, на логото, корпоративните символи и изображения, и на търговските марки, видни на Сайта. Без изричното предварително писмено съгласие на Дружеството или на съответния негов партньор/доставчик, нито една част от този Сайт не може да бъде възпроизвеждана под никаква форма – не може да бъде копирана, разпространявана или ползвана като снимки, текст, графики, услуги, в каквато и да е медия или компютърна среда; целта на възпроизвеждането, разпространението или ползването е без значение. Материалите, публикувани и видни на Сайта, попадат под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права, Закона за марките и географските означения и други относими нормативни актове, и всяка тяхна непозволена употреба ще бъде третирана като нарушение на авторско право, на права върху търговски марки или на съответните други нормативни разпоредби.

Дружеството си запазва правото да публикува рекламни банери от всякакъв вид, както и електронни препратки (линкове) от която и да е част от този Сайт, при спазване на действащото в Република България законодателство.

2) Потребителят има право да ползва свободно материалите и ресурсите на Сайта за законни цели, като спазва ограниченията, предвидени в настоящите Общи условия. Потребителят няма право да използва Сайта:

–       по начин, чрез който се нарушава, пряко или косвено, действащ местен или международен закон, и/или

–       по начин, чрез който се нарушават, пряко или косвено, правата на други лица, и/или

–       за качване и/или разпространение на материали, които съдържат вируси или рекламен софтуер, или подобни компютърни кодове, предназначени да увредят права и/или интереси на трети лица.

Потребителят може да прецени, че съобщение, изпратено от „9 а “ ООД до него, по един или друг начин накърнява авторско или друго номативно защитено право. В такъв случай Потребителят има право да се свърже с Дружеството чрез някой от наличните на Сайта канали за кореспонденция, за да се даде възможност на Дружеството да вземе информирано решение по посочения сигнал.

  1. Ограничаване на отговорността

Във връзка с ползването услугите на Сайта и онлайн-магазина, Потребителят следва да има предвид, че:

1) „9 а “ ООД не носи отговорност, ако по някаква причина (техническа или друга) Потребителят няма достъп до Сайта по всяко време.

2) Достъпът на Потребителя до Сайта може да бъде прекратен по всяко време, без от това прекратяване да възникват каквито и да било задължения за Дружеството.

3) „9 а “ ООД не носи отговорност и не дава гаранции за съдържанието на други сайтове, които могат да бъдат достъпвани чрез електронни препратки (линкове), публикувани на Сайта. Всички електронни препратки (линкове) на този Сайт са предоставени единствено с цел удобство на Потребителя. Дружеството не рекламира, нито препоръчва, нито одобрява съдържанието на други сайтове.

4) „9 а “ ООД не носи отговорност и не дава гаранции по отношение на компютърни вируси и друг зловреден софтуер, засегнали компютъра на Потребителя. Достъпването до Сайта и ползването (включително свалянето) на каквато и да е информация от Сайта се извършва от и за сметка на Потребителя; последният е изцяло отговорен за осигуряването на всички необходими мерки за защита на устройството, от което осъществява интернет – достъпа до Сайта.

5) „9 а “ ООД не носи отговорност и не дава гаранции, че мониторът на Потребителя възпроизвежда цветовете на Сайта и предлаганите в онлайн-магазина стоки по най-точния и най-близкия до действителните цветове и форми начин.

6) „9 а “ ООД не носи отговорност за неточно изпълнение на сключен договор за покупка на стока от онлайн-магазина в случай, че Потребителят е предоставил неактуални, неверни, непълни или неточни данни. В такъв случай Дружеството си запазва и правото да преустанови поддържането на регистрацията на Потребителя и достъпа до клиентския му профил на Сайта.

7) „9 а “ ООД не носи отговорност за забавяне или неизпълнение на доставката на поръчана от Потребителя стока в случай, че куриерската фирма забави доставката повече от обичайния срок (поради лоши атмосферни условия, аварии и др.)

8) „9 а “ ООДне носи отговорност за неприкосновеността и сигурността на личните данни, предадени чрез Сайта, в случай на неоторизиран достъп (целенасочени /планирани или инцидентни/ хакерски атаки) от трети лица;

9) „9 а “ ООД не носи отговорност за различия между посочените на Сайта цени на стоките в онлайн-магазина и цените, обявени в други места за продажби на същите стоки.

10) „9 а “ ООД не носи отговорност за вреди, причинени от дефект на стока, закупена от онлайн магазина – отговорността се носи от производителя на съответната стока.

 

  1. Промяна на Общите условия

„9 а “ ООД си запазва правото да променя настоящите Общи условия по всяко време без предварително известяване. Измененията влизат в сила от деня на публикуването им на Сайта и имат действие занапред – не засягат поръчките, потвърдени от Дружеството преди този момент.

 

  1. УСЛУГИ

 

Чрез Сайта „9 а “ ООД предлага на Потребителя оферти за покупка от онлайн магазина на промишлени стоки чрез извършване на електронна (онлайн) поръчка, заплащане на съответната продажна цена по избран от Потребителя начин и доставка до посочен от Потребителя адрес.

  1. Условия за покупка на стока

За да пазарува от Сайта, Потребителят може да действа като гост или като регистриран потребител, със собствен профил в Сайта. И в двата случая е необходима регистрация на Потребителя.

Във връзка с регистрцията:

– процедурата по регистрация е изцяло доброволна и безплатна;

– задължително следва да се попълнят всички места, отбелязани със звездичка (*);

– Потребителят следва да въведе актуални, верни, пълни или точни данни; в противен случай носи отговорността за неточно изпълнение на договора, съгласно посоченото в пункт I, точка 6.6) по-горе от настоящите Общи условия;

– Потребителят има право по всяко време след регистрацията да променя въведените данни, с изключение на случаите на потвърдена от Дружеството поръчка, която все още не е получена на заявения от Потребителя адрес;

– Потребителят носи изцяло отговорността пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола за профила си в Сайта, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата.

  1. Сключване на договор

 

1)           Заявката за поръчка на стока се счита за направена с попълване на съответната регистрационна форма на Сайта. Регистрационната форма включва данни за:

–       получателя на стоката;

–       мястото на доставка;

–       характеристики на поръчаната стока;

–       брой на поръчаната стока;

–       цена на поръчаната стока;

–       начин на плащане.

2)           Заявката се счита за подадена след кликване на бутона: „Запознах се с Общите условия и ги приемам“ и натискане на бутона „Завърши поръчката”. Завършването на поръчката чрез натискането на съответния бутон има правно обвързваща сила: с подаване на заявката Потребителят заявява своето изрично съгласие, че приема е-майл-потвърждението на поръчката, отправено му от Дружеството, за предоставяне на информация и потвърждение на сключения договор, по смисъла на Закона за защита на потребителите.

3)           Дружеството изпраща без неоправдано забавяне имейл – съобщение на Потребителя, с което потвърждава поръчката или го уведомява за липса на поръчаната стока.

4)           Потвърждението на конкретната поръчка от страна на „9 а “ ООД е условието, при наличието на което договорът за покупка на стока от онлайн-магазина се счита за сключен. Изпращането от страна на Дружеството на потвърждение на конкретната поръчка обвързва Дружеството и Потребителя от условията на договора, от условията, описани в настоящите Общи правила, както и от съответните разпоредби на Закона за защита на потребителите.

  1. Цена

 

1)   Всички цени на стоки, предлагани в онлайн магазина на Сайта:

–       са посочени в български лева;

–       включват ДДС;

–       включват и цена на опаковката на съответната Стока;

–       не включват разноските за доставка до първоначално заявения от Потребителя адрес в потвърдената от Дружеството поръчка.

2)    За всяка стока, предлагана в онлайн магазина, е посочена редовната цена на стоката, без намаление.

3)   В случаите, когато за определени стоки, предлагани в онлайн магазина, е налице намаление от редовната цена, на която стоката се предлага в онлайн магазина, за тази стока, наред с редовната й цена, се посочва и съответната намалена цена. За намалената цена важи посоченото в пункт II, точка 3.1) по-горе.

  1. Начини на плащане

При попълване на заявката за поръчка на стока, Потребителят следва да избере и укаже по какъв начин ще извърши плащането. Този начин може да бъде:

–       чрез наложен платеж – Потребителят заплаща стойността на поръчката на куриера, в момента на доставка на поръчаната стока

–       банков превод (издаваме проформа фактура и след превеждане на дължимата сума по фирмената сметка на „9 а “ ООД, изпращаме пратката на посочения от клиента адрес заедно с оригинала на фактурата)

 

  1. Доставка

Доставката се извършва в рамките на 1 до 4 работни дни след потвърждаване на поръчката и след като търговският ни екип потвърди, че продуктът е наличен. Ако поръчаният от Вас продукт не е наличен в момента, ще Ви уведомим своевременно, както и ще Ви предоставим нов срок за доставка.

Стоките, закупени от Онлайн магазин climbshop.bg се доставят от куриерска фирма Еконт до офис на куриерската фирма или до посочен от клиента адрес.

Цена на доставката се формира от тарифата на куриерската фирма Еконт до всяка точка на страната.

 

  1. Преминаване на риска

Рискът от загуба или повреда на стоката преминава върху Потребителя в момента, в който Потребителят или посоченото от него трето лице (получател на стоката), различно от куриера, приеме стоката.

  1. Гаранция

С всяка поръчка от Онлайн магазина, climbshop.bg се задължава да предостави гаранция за качеството на материала и изправността на своите продукти, спрямо българското законодателство.

Всички продукти имат гаранция 1 месец от датата на закупуването, освен, ако в описанието на продукта е посочен друг срок, но не по-малко от 1 месец. Гаранцията се отнася за Производствени дефекти, а не такива, които са в следствие на дълготрайна употреба.

Касовата бележка, която climbshop.bg ще издаде с всяка покупка, е документ, който удостоверява гаранцията и датата, от която тя влиза в сила.

При неизправност или дефект на продукт, закупен от climbshop.bg, свързан с проблем в изработката или материала, climbshop.bg се задължава:

  1. В срок от 14 календарни дни след подаването на рекламацията да даде отговор за действията, които производителят предписва да се предприемат.
  2. В зависимост от повредата и възможностите за нейното отстраняване, в срок до 30 календарни дни bgще извърши някоя от следните процедури:
  • Ремонт (ако това няма да промени функционалността и външния вид на продукта)
  • Замяна с нов
  • Възстановяване на заплатената сума

 

Гаранцията губи валидност в следните случаи:

  • Изгубен документ/касова бележка и гаранционна карта.
  • Повреда и нарушаване цялостта на продукта, в следствие на удар или действия, които са несвързани с нормална употреба на продукта.
  • Повреда, в следствие на неправилна експлоатация.
  1. Рекламация

Потребителят има право да предяви рекламация до Дружеството. Предпоставки за предявяването на рекламация са:

1)    да е налице несъответствие на получената при доставката стока със сключения договор за онлайн продажбата на същата стока;

2)    рекламацията да се предяви от Потребителя в срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на доставката на стоката;

3)    да е предоставена банкова сметка, по която платената за стоката сума да бъде възстановена на Потребителя (в случай, че Потребителят упражнява правото си на отказ от сключения договор, а не иска замяна на стоката с друга, отговаряща на договореното); предоставянето на банкова сметка се извършва от Потребителя чрез Формуляра за връщане на стоката;

4)    да са спазени съответно и другите условия за предявяване на рекламации, установени в настоящите Общи условия (и в частност – условията по пункт II, точки 9 и 10) и в Закона за защита на потребителите.

Рекламацията следва да се предяви на следния адрес: офис на Еконт с.Бистрица п.к.1444, до “9а ООД” тел. +359887780007

 

При основателна рекламация:                                                              

–       Дружеството възстановява на Потребителя стойността на стоката – предмет на рекламацията;

–       възстановяването на сумата се извършва по банковата сметка, посочена от Потребителя във Формуляра за връщане.

  1. Връщане на стока

Връщането на стоката означава, че Потребителят упражнява правото си на отказ от сключения договор за онлайн продажба.

Условия за упражняване на правото на отказ на Потребителя от сключения договор за онлайн продажба:

–       Отказът следва да бъде направен в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от деня на доставката на стоката.

–       Потребителят е длъжен да информира Дружеството за своето намерение да се откаже от договора като върне закупената стока или да я замени, като заяви своето решение в писмен вид.

  • за целта Потребителят следва да използва Формуляр за връщане, който Потребителят получава заедно с доставената пратка;
  • формулярът се попълва от Потребителя и се изпраща на Дружеството заедно с върнатата стока в рамките на посочения по-горе срок.

–       Стоката следва да се върне на Дружеството стока в състоянието, в което е била доставена на Потребителя или на посочено от последния лице; Потребителят отговаря за връщането на стоката в посоченото състояние.

–       Адрес за връщане на стоката: офис на Еконт с.Бистрица п.к.1444, до “9а ООД”, тел. +359887780007

 

Върната в горепосочения срок стока се приема, само ако са изпълнени едновременно следните условия:

  • стоката е в оригиналната си опаковка;
  • стоката не е употребявана, зацапана или с нарушен вид;
  • приложена е стоковата разписка, с която стоката е получена;

–       Разноските по връщането на стоката са за сметка на Потребителя – съгласно чл. 47, ал. 1, т. 9 от Закона за защита на потребителите; изключение: Потребителят не заплаща разноските по връщането в случаите на констатирани и потвърдени от Дружеството явни недостатъци на стоката.

–       Възстановяване на сумата се извършва в четиринадесетдневен срок от приемане на Стоката на посочения за връщане адрес, по банковата сметка, посочена от Потребителя във Формуляра за връщане.

За да информира Дружеството за упражняването на правото си на отказ от договора, Потребителят може (но не е длъжен) да използва възможността за комуникация с Дружеството по електронна поща (email: infoclimbshop@gmail.com).  След получаване на подаденото електронно заявление Дружеството без излишно забавяне изпраща на Потребителя email – съобщение, с което потвърждава, че е получило заявката за връщане на стоката. 

 III.       ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ:

  1. Право на прехвърляне

„“9а ООД” “ ООД си запазва правото да прехвърля всички свои права и/или задължения по настоящите Общи условия и по всеки договор за покупка на стока от онлайн магазина. В този случай:

–       Дружеството не се освобождава от отговорност за изпълнение на задълженията, поети към Потребителя и неизпълнени към датата на прехвърлянето;

–       приобретателят встъпва като съдлъжник на „“9а ООД” “ ООД

Прехвърлянето на права и/или задължения става с писмено известие до Потребителя.

  1. Право на промяна на публикуваната информация

„“9а ООД” “ ООД си запазва правото да променя публикуваната на Сайта информация по всяко време без предварително известяване. Измененията влизат в сила незабавно (с изключение на измененията на настоящите Общи условия) и стават задължителни за Страните по Общите условия от момента на публикуването им на Сайта.

  1. Бисквитки

Сайтът www.climbshop.bg има право да инсталира върху компютъра на Потребителя „бисквитки“ (cookies), които се запазват от интернет страницата върху твърдия диск на Потребителя и позволяват възстановяване на информация за Потребителя. Дружеството  използва само един вид “бисквитки”, които се отнасят до събирането на статистически данни по отношение на посещенията на Сайта и не са свързани с личните данни на Посетителя.

  1. Ваучери и намаления, чрез използване на промоционален код 

 

1)   Ваучер или промоционален код, предоставен от „9a OOД ,, може да бъде използван от Потребителя по време на промоции и специални кампании в онлайн магазина.

2)   Всеки предоставен ваучер или промоционален код е валиден само за изрично посочения във ваучера или кода срок, респективно – само за изрично посочената промоция. След изтичането на посочения във ваучера/промоционалния код срок, ваучерът или промоционален код автоматично става невалиден, без да се налага това да бъде изрично упоменавано по какъвто и да е начин от Дружеството.

3)  Всеки Потребител следва да има предвид, че ваучери или промоционални кодове за определени отстъпки, издадени от „9а“ ООД или негови доставчици и контграгенти, не могат да бъдат използвани за покупки в онлайн магазина по време на промоциите и специалните кампании, провеждани в магазина.

  1. Контакт

1)   Осъществяването на кореспонденция с Дружеството при и/или по повод  извършване на покупки от онлайн магазина следва да се извършва на следния адрес и телефон:

Адрес: офис на Еконт с.Бистрица п.к.1444, до “9а ООД”, тел. +359887780007

 

Телефон: +359887780007

Електронен адрес: infoclimbshop@gmail.com.

Дружеството поддържа на Сайта публикация на данните си за идентификация и детайли за контакт с Потребителите.

 

2)   С приемането на Общите условия Потребителят дава своето изрично съгласие:

–       Дружеството да използва следните технически средства за контакт с Потребителя и

–       за получаване на известия от Дружеството по телефон и/или електронен път, включително и чрез email – комуникация или публикуване на известие на Сайта.

  1. Приложимо право

1)   За всички неуредени с настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България гражданско законодателство.

2)  Всички спорове по тълкуването или изпълнението на настоящите Общи условия и свързаните с тях договори за онлайн продажби на стоки чрез онлайн магазина ще бъдат решавани:

–       чрез споразумение между Страните;

–       при невъзможност да се стигне до споразумение и ако подсъдността не е определена императивно, споровете ще бъдат отнасяни за решаване пред съответния родово компетентен съд в град София.

3)  Ако някоя от разпоредбите на настоящите Общи условия по каквато и да е причина бъде обявена за недействителна, тази недействителност не влияе върху действителността на останалите разпоредби, доколкото недействителните разпоредби са заместени от съответни императивни нормативни правила или доколкото Страните по настоящите Общи условия могат валидно да се обвържат в договорни отношения и без недействителните части от Общите условия.